Vols formar part de l'Associació Juvenil Barjaula?
La Junta Directiva actual vam començar a treballar l'agost del 2019 amb ganes d'aportar propostes noves i que poguessin ser d'interès pels i les joves de Montblanc.
Som una junta nombrosa, tanmateix volem sumar més joves, més perspectives i més propostes al projecte.
El compromís dins l'associació és fet a mida de cada jove. Cadascú depenent de la seva disponibilitat se li atorguen unes responsabilitats o unes altres.
Si vols formar part de l'Associació Juvenil Barjaula o bé, vols aportar una proposta; et pots posar en contacte amb algun membre de la Junta Directiva o enviant-nos un missatge a través de la missatgeria d'Instagram.
L'Associació està formada per:
- La Junta Directiva. Presidència, Vicepresidència, Secretaria, Tresoreria i Vocals.
- Soci col·laborador/Sòcia col·laboradora. Aquests tenen dret a veu i vot a totes les reunions de junta i assemblees. I aporten a l'associació un cop de mà quan sigui necessari. No s'exigeix un compromís constant, però tot esforç s'agraeix.
- Soci i sòcies. És una figura simbòlica de totes les persones que han col·laborat o col·laboren amb l'Associació.
(Cap membre de l'Associació ni paga quota ni en surt beneficiat econòmicament)
- La Junta Directiva. Presidència, Vicepresidència, Secretaria, Tresoreria i Vocals.
- Soci col·laborador/Sòcia col·laboradora. Aquests tenen dret a veu i vot a totes les reunions de junta i assemblees. I aporten a l'associació un cop de mà quan sigui necessari. No s'exigeix un compromís constant, però tot esforç s'agraeix.
- Soci i sòcies. És una figura simbòlica de totes les persones que han col·laborat o col·laboren amb l'Associació.
(Cap membre de l'Associació ni paga quota ni en surt beneficiat econòmicament)
Per treballar millor estem organitzats en comissions de treball:
Comissió de Presidència i Secretaria:
- Gestió del correu electrònic i la pàgina web.
- Tràmits administratius.
- Convocar les reunions i les assemblees.
- Redactar les actes de les reunions i les assemblees.
- Informar a la Junta Directiva de tots els correus rebuts.
- Comunicació amb altres associacions, l'ajuntament, institucions i ens.
Comissió de Presidència i Secretaria:
- Gestió del correu electrònic i la pàgina web.
- Tràmits administratius.
- Convocar les reunions i les assemblees.
- Redactar les actes de les reunions i les assemblees.
- Informar a la Junta Directiva de tots els correus rebuts.
- Comunicació amb altres associacions, l'ajuntament, institucions i ens.
Comissió de Tresoreria:
- Tràmits econòmics.
- Control dels ingressos i despeses de l'associació.
- Tràmits econòmics.
- Control dels ingressos i despeses de l'associació.
Comissió de Xarxes Socials:
- Gestió de les diferents Xarxes Socials.
- Difusió i contacte directe amb els joves de Montblanc.
- Creació dels cartells dels diferents esdeveniments.
- Gestió de les diferents Xarxes Socials.
- Difusió i contacte directe amb els joves de Montblanc.
- Creació dels cartells dels diferents esdeveniments.
Comissió de Material, Higiene i Begudes:
- Redacció de l'inventari de l'Associació.
- Preparació del material per cada activitat.
- Contacte amb distribuïdores de begudes, menjar, material i infraestructura.
- Compra de begudes, menjar, material i infraestructura.
- Redacció de l'inventari de l'Associació.
- Preparació del material per cada activitat.
- Contacte amb distribuïdores de begudes, menjar, material i infraestructura.
- Compra de begudes, menjar, material i infraestructura.
Comentaris