ÈXIT DE PARTICIPACIÓ EN EL CONCURS DE DIORAMES ORGANITZAT PER BARJAULA

El II Concurs de diorames, organitzat per l'Associació Juvenil Barjaula en el marc de Clickània 2009, va comptar amb la participació d'una vintena de concursants que durant el matí del passat 10 d'octubre van realitzar un diorama utilitzant els seus propis Clicks. El concurs va tenir lloc a l'antiga església de Sant Francesc de Montblanc, on es va ubicar el festival.

Dividits en quatre categories segons l'edat, els concursants van disposar d'un espai on esceneficar el seu diorama de temàtica lliure. A la tarda, el jurat, format per membres de Barjaula, de l'Associació SomClicks i de l'Àrea de Turisme de l'Ajuntament de Montblanc, va dur a terme les votacions per escollir els millors diorames. Els guanyadors van ser:

- 1r de la categoria "Espitllera": Josep Tamalús.
- 2n de la categoria "Espitllera": Roger Bella.
- 1r de la categoria "Merlet": Pol Llort.
- 2n de la categoria "Merlet": Pau Sanchis.
- 1r de la categoria "Torre": Joaquim Ramos.
- 2n de la categoria "Torre": Roger Quirós i Jordi Saumell.

Els guanyadors van rebre lots de Playmobil de les botigues participants al festival: Herradon (Sant Feliu de Codines), Onemy (Barcelona), Corsario (El Prat de Llobregat), Playmospain (Terrassa), Els Joglars (Montblanc) i Stilae (Montblanc). Un cop acabats, els diorames van passar a ser un element més de l'exposició.

Montblanc, capital catalana dels clicks de Playmobil
A banda de ser la capital de la Conca de Barberà Montblanc pot presumir de ser la capital catalana dels clicks de Playmobil. L'afirmació es basa en les excel·lents xifres registrades durant la celebració de Clickània 2009, la segona edició del festival de Playmobil de Montblanc: 13.500 visitants i unes vendes directes per valor de 52.800 euros.

Comentaris

Segur que també t'interessa!